OGŁOSZENIE o wszczęciu postępowania w trybie przetargu ofertowego nr G – 27 -6/2017
1. Nazwa, adres Zamawiającego, dane kontaktowe:
Sąd Okręgowy w Przemyślu, ul. Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl
1.1.Strona internetowa, gdzie można pobrać dokumentację przetargową wraz z załącznikami : www.przemysl.so.gov.pl (Biuletyn Informacji Publicznej)
2. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania „Budowa łącznika pomiędzy budynkami Sądu Rejonowego w Lubaczowie”
3.Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu ofertowego do 30 000 EUR na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego ( Dz.U. 2016 r. poz. 380).
4. Przedmiot i warunki wykonania zamówienia usług w branżach:
- sanitarnej
- konsrtukcyjno – budowlanej
- elektrycznej
obejmuje w szczególności:
1. Przygotowanie, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez niego terminie.
2. Kontrola nad właściwą i terminową realizacją inwestycji.
3. Administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie.
4. Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji.
5. Monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów.
6. Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami.
7. Zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy.
8. Nadzór i akceptacja przeprowadzonych prób, badań i sprawdzeń.
9. Zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót.
10. Rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy.
11. Zachowanie poufności informacji.
12. Utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji.
13. Dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowanie do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień.
14. Kontrola realizacji zadania zgodnie z dokumentacją oraz zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
15. Sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót.
16. Zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów oraz ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną.
17. Organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty – na wniosek Zamawiającego.
18. Sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, itp. za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty.
19. Zatwierdzanie (w uzgodnieniu z Zamawiającym) proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę.
20. Rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym wszelkich spraw i problemów technicznych powstałych w toku wykonywania robót.
21. Szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych.
22. Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu i wartości robót.
23. Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie.
24. Sprawdzanie wykonania robót zanikowych.
25. Uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych.
26. Kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem częściowym i końcowym.
27. Ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne.
28. Organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych (min. 1 raz w roku)
w okresie gwarancji, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
29. Nadzorowanie wad usuwanych przez Wykonawcę w okresie gwarancji.
30. Wykonawca gwarantuje stawienie się osoby pełniącej funkcję nadzoru na placu budowy najpóźniej w następnym dniu roboczym od wezwania telefonicznego inwestorskiego.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
9. Termin wykonania zamówienia – do 29.12.2017 r.
10. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia – 5 lat
11. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się jako ryczałtowe.
12. Warunki płatności - należność za wykonanie przedmiotu zamówienia płatna będzie
w terminie do 30 dni od daty przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury.
13. Zawartość oferty:
Oferta musi zawierać nazwę, adres Wykonawcy i cenę, wyrażoną w kwocie brutto oraz musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi. (Wzór oferty stanowi załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy). Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – (Załącznik nr 3). Wraz z ofertą Wykonawca składa formularz w celu potwierdzenia doświadczenia (załącznik nr 5), osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – (załącznik nr 4) a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, (zał. nr 6).
14. Kryteria oceny ofert.
Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena oferty – 100 %.
15. Osobą uprawnioną do kontaktowania się w sprawach przedmiotowego zamówienia jest Bartłomiej Ziemski - Jary – Inspektor ds. inwestycji i remontów, e-mail: b.ziemski@przemysl.so.gov.pl; tel: 16 676 13 57.
16. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy dostarczyć Zamawiającemu, Sąd Okręgowy w Przemyślu, ul. Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl, Biuro Obsługi Interesanta pok. Nr 52 w terminie do dnia 07.04.2017 roku, do godz. 10.00.
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, Sąd Okręgowy w Przemyślu, ul. Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl, sala rozpraw nr 136, II piętro, w terminie 07.04.2017 roku, o godz. 10.30.
Przemyśl, dnia 31.03.2017 r.
DYREKTOR
SĄDU OKRĘGOWEGO
W PRZEMYŚLU
Marek Blama
ZAŁĄCZNIKI:
2. IWZ
3. Formularz ofertowy - zał. nr 1
5. Oświadczenie o spełn. warunków udziału - zał. nr 3
8. Dokumentacja projektowa - zał. nr 6