Przemyśl: Usługi kompleksowej ochrony osób i mienia w Sadzie Rejonowym w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 357160 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , ul. Mickiewicza 14, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 6783697.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.so.gov.pl/srprzemysl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kompleksowej ochrony osób i mienia w Sadzie Rejonowym w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie - Usługi kompleksowej ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Przemyślu - CPV 79710000-4 poprzez: a wykonanie czynności ochrony i dozoru mienia w budynku Sądu i całej posesji w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obsadzie : dwuosobowej w godzinach urzędowania sądu - szef ochrony + pracownik , trzyosobowej w przypadku tworzenia strefy bezpieczeństwa - kilka razy w roku nie więcej niż 10 , jednoosobowej w dniach wolnych od pracy oraz po godzinach urzędowania; b wykonanie czynności ochrony i dozoru poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających; c wykonanie czynności zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony osób i mienia z zachowaniem należytej staranności i poszanowaniu godności osobistej osób; d utrzymanie stanu bezpieczeństwa oraz ochrony przed zniszczeniem, uszkodzeniem, zepsuciem posiadanego mienia; e ochrona przed napadem, włamaniem, kradzieżą, rabunkiem; f ochronę przed utratą zdrowia lub życia osób urzędujących w budynku i przebywających w nim interesantów -stron; g przestrzeganie instrukcji przeciwpożarowej oraz instrukcji obsługi urządzeń zabezpieczających i alarmowych; h zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu; i utrzymanie czystości i porządku w otoczeniu budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu t.j.- utrzymywanie w należytym porządku podwórza , parkingu oraz przyległego do budynku i posesji chodnika - podwórze - 426,00 m2 , parking - 714,50 m2 i chodnik -182,00 m2 .W okresie zimowym odśnieżanie podwórza, chodnika oraz parkingu własnym sprzętem . j otwieranie i zamykanie zdalnie sterowanej bramy wjazdowej na teren parkingu; k uruchamianie i wyłączanie kotłów gazowych c.o. w sezonie grzewczym oraz zgłaszanie ich awarii - wyświetlanej na regulatorze pracy kotła ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Ochrona osób i mienia w budynku sądu - stanowiąca nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają koncesję wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usługi ochrony. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat usług w zakresie ochrony a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie odpowiadających rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej trzy wykonane tego typu usługi o wartości nie mniejszej niż 140.000,00 zł. w budynkach użyteczności publicznej- urzędy , banki, sądy itp. potwierdzone referancjami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumenty potwierdzające , że osoby , które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie ochrony fizycznej - licencja I stopnia dla pracowników ochrony i licencja II stopnia dla szefa ochrony

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o przedłożeniu w dniu podpisania umowy poświadczeń bezpieczeństwa, upoważniających do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą -poufne- dla pracowników ochrony - ustawa z dnia 22 stycznia 1997r. o ochronie informacji niejawnych - Dz.U. z 2005r. Nr 196, poz. 1631.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ołacona polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej). Wymagana suma ubezpieczenia co najmniej: OC deliktowa 140.000,00 PLN OC kontraktowa 140.000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.so.gov.pl/srprzemysl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Przemyśl ul. Mickiewicza 14 pokój nr 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy ul. Mickiewicza 14 , 37-700 Przemyśl , pokój nr 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

siwz.pdf 127.50 Kb

formularz_ofertowy.pdf 22.52 Kb

oswiadczenie_zalacznik_nr_2.pdf 33.43 Kb

oswiadczenie_zalacznik_nr_3.pdf 31.51 Kb

zalacznik_nr_12.pdf 20.86 Kb

umowa.pdf 36.25 Kb

zal_nr_1_do_umowy.pdf 23.71 Kb

 

Podmiot udostępniający informacje: Sąd Okręgowy w Przemyślu
Opublikowany dnia: 04 listopad 2010 Aktualizowany dnia: 21 kwiecień 2011
Opublikowany przez: Maria Kruczkowska Aktualizowany przez: Maria Kruczkowska
Licznik odwiedzin: 2453 Autor / Zatwierdzający: Brak danych