



Biuletyn Informacji Publicznej
Sądu Rejonowego w Lubaczowie
Adres:
37-600 LUBACZÓW
UL. MICKIEWICZA 24
tel. centrali 016/632 50 64
fax. 016/632 50 64
Strona Intrenetowa Sądu
www.lubaczow.sr.gov.pl
Redaktor:
Tel. 016 - 632 50 64
Wprowadzanie treści:
Przemysław Kisała Administrator systemu informatycznego
tel. 0-16 676-13-55
p.kisala@przemysl.so.gov.pl
Majątek i finanse Sądu
Sąd Rejonowy w Lubaczowie jest samodzielną jednostką organizacyjną sektora finansów publicznych (jednostką budżetową), nie posiadająca osobowości prawnej.
Działalność Sądu prowadzona jest według zasad określonych dla jednostek budżetowych z uwzględnieniem szczegółowych zasad prowadzenia gospodarki finansowej i działalności inwestycyjnej sądów powszechnych zawartych w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości. Dysponentem środków budżetowych Sądu jest Dyrektor Sądu Okręgowego w Przemyślu.
Zadania realizowane przez Sąd Rejonowy w Lubaczowie w 2022 roku finansowane były z Budżetu Państwa w ramach części 15 oraz działu - 755 - Wymiar sprawiedliwości. Limit wydatków budżetowych ogółem wyniósł 5.920.967,00 zł i obejmował środki zaplanowane w rozdziale klasyfikacji budżetowej: 75502 - Jednostki sądownictwa powszechnego. Plan wydatków zrealizowany został 5.920.877,99 zł.
Majątek Skarbu Państwa w stosunku do którego uprawnienia właścicielskie wykonuje i którym dysponuje Sąd - obejmuje m. in. nieruchomości, majątek ruchomy, wartości niematerialne i prawne oraz środki obrotowe.
Stan majątku na dzień 31.12.2022 r:
Wybrane składniki majątku |
Wartość (netto) |
Grunty |
62.436,42 |
Budynki, lokale i obiekty |
699.479,91 |
Maszyny i urządzenia techniczne |
1.232.702,90 |
Wartości niematerialne i prawne |
14.742,40 |
R a z e m : |
2.009.361,63 |
Sąd posiada w zarządzie następujące grunty:
- działki nr 2628 i 2629 o powierzchni 0,3975 ha - przy ul. Mickiewicza 24 stanowiące nieruchomości zabudowane (siedziba Sądu)
Bazę lokalową Sądu Rejonowego w Lubaczowie stanowią 3 budynki przy ul. Mickiewicza 24:
1/ budynek administracyjny o powierzchni - 916,23 m2
2/ budynek ksiąg wieczystych /wraz z łącznikiem/ o powierzchni - 412,21 m2
3/ budynek garażowy o powierzchni - 120,22 m2.
Sąd Rejonowy w Lubaczowie prowadzi bibliotekę zakładową.
Na księgozbiór składają się przede wszystkim książki i czasopisma z dziedziny prawa i nauk pokrewnych. Korzystać z księgozbioru mogą pracownicy Sądu Rejonowego w Lubaczowie.
Do zadań biblioteki należy również prenumerata książek i czasopism, a także bieżący ich zakup.
Sąd Rejonowy w Lubaczowie posiada archiwum zakładowe, która działa na podstawie Zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 grudnia 1985 roku
w sprawie archiwów zakładowych w jednostkach organizacyjnych resortu sprawiedliwości ( Dz. Urz. MS Nr 8, poz. 55).
Dokumentacja powstaje w wyniku działalności jednostki, a następnie po wykorzystaniu podlega przekazaniu do archiwum zakładowego.
Do zadań archiwum zakładowego w szczególności należy:
- przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych,
- przechowywanie i zabezpieczenie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej
ewidencji,
- udostępnianie przechowywanej dokumentacji osobom upoważnionym,
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji stanowiącej materiały
archiwalne zaliczane do kategorii „A" do właściwego archiwum państwowego,
- przygotowywanie i brakowanie dokumentacji niearchiwalnej (kategoria „B"),
udział w komisyjnym jej brakowaniu oraz przekazywanie wybrakowanych
materiałów na makulaturę,
- utrzymywanie stałych kontaktów z właściwym archiwum państwowym.
Urządzenia ewidencyjne służą do rejestrowania czynności sądu, kontrolowania biegu spraw, sporządzania sprawozdań statystycznych oraz stanowią podstawę oznaczenia, układu i przechowywania akt.
Rejestry, ewidencje oraz wykazy prowadzone są w oparciu o: zarządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 grudnia 2003 r. w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (D. Urz. Min. Spraw. Nr 5, poz. 22) oraz rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 23 lutego 2007 roku - Regulamin urzędowania sądów powszechnych (Dz. U. Nr 38, poz. 249).
Archiwa prowadzone są w oparciu o przepisy:
Dane zawarte w rejestrach : repertoriach, wykazach, kontrolkach i innych urządzeniach ewidencyjnych udostępniane są uczestnikom postępowania oraz na żądanie uprawnionych osób.
Zarządzenie_nr_79. zmieniające Zarządzenie nr 67/2022
Zarządzenie_nr_67/2022 w sprawie wprowadzenia dodatkowych środków zapewniających ochronę życia i zdrowia pracowników sądu w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem wirusa SARS-CoV-2
Zarządzenie__nr_51/2022 - w sprawie przywrócenia bezpośredniej obsługi interesantów przez Punkt Krajowego Rejestru Karnego
Zarządzenie_nr_4./2022 w sprawie ustalenia godzin przyjęć interesantów
Zarządzenie__nr__128/2021 w sprawie zmiany zarządzenia nr 84/2020 z dnia 26 maja 2020r.
Zarządzenie 115/2021 w sprawie zmiany zarządzenia nr 62/2020 z dnia 27 kwietnia 2020 r.
Zarządzenie nr 114/2021 w sprawie zmiany zarządzenia nr 84/2020 z dnia 26 maja 2020 r.
Zarządzenie nr 113/2021 w sprawie zmiany zarządzenia nr 77/2020 z dnia 14 maja 2020 r.
Zarządzenie_nr_84/2020 w sprawie wprowadzenia dodatkowych środków zapewniajacych ochronę życia i zdrowia pracowników sądu w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem wirusa SARS-Co V-2.
Zarządzenie_nr_77/2020 w sprawie wprowadzenia dodatkowych środków zapewniajacych ochronę życia i zdrowia pracowników sądu w zw. z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem wirusa SARS-Co V-2.
Zarządzenie Nr 43/2020 w sprawie wprowadzenia dodatkowych środków zapewniających ochronę życia i zdrowia pracowników Sądu w związku zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem wirusa SARS-Co V-2 wywołującego chorobę COVID-19 oraz zabezpieczających działanie procedur sądowych na czasstosowania tych środków
Zarządzenie Nr 42 /2020 w sprawie ustalenia procedur mających na celu ochronę zdrowia i życia pracowników Sądu w związku z rozpowszechnianiem się na terenie kraju wirusa SARS-Co V-2 wywołującego chorobę COVID-19 - wprowadzenie pracy zdalnej oraz systemu rotacyjnego według harmonogramu.
Zarządzenie_nr_40/2020.w sprawie wprowadzenia dodatkowych środków zapewniających bezpieczeństwo w budynku Sądu Okręgowego w Przemyślu w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Zarządzenie_nr_39/2020 w sprawie wprowadzenia dodatkowych środków zapewniających bezpieczeństwo w budynku Sądu Okręgowego w Przemyślu w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
13-06-2025 Oferty pracy SO Przemyśl
I N F O R M A C J A
Czytaj więcej10-06-2025 Ogłoszenia SO Przemyśl
OGŁOSZENIE
Czytaj więcej03-06-2025 Oferty pracy SO Przemyśl
Lista
Czytaj więcej23-05-2025 Oferty pracy SO Przemyśl
Lista
Czytaj więcej22-05-2025 Ogłoszenia SO Przemyśl
Termin składania ofert: 23 maj 2025
Czytaj więcej21-05-2025 Zamówienia powyżej 130000 złotych SO Przemyśl
...
Czytaj więcej21-05-2025 Ogłoszenia SO Przemyśl
O G Ł O S Z E N I E
Czytaj więcejINFORMACJA