Przemyśl:  (znak sprawy: G-212-04/2014)

Sąd Okręgowy w Przemyślu

Numer ogłoszenia: 99065 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –  roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Przemyślu , ul. Konarskiego 6, 37- 700 Przemyśl,  województwo podkarpackie, telefon: 016/676 130 0, faks: 016 676 135 3, www.przemysl.so.gov.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:  organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  Wykonanie robót budowlanych pn.: Przebudowa wraz z rozbudową budynków na potrzeby Sądu  Rejonowego w  Jarosławiu

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia:  roboty budowlane

 

II.1.3) Przed wszczęciem postępowania nie wszczęto dialogu technicznego.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:   Całkowita przebudowa i remont pomieszczeń z dostosowaniem do obowiązujących standardów i przewidywanego układu funkcjonalnego dla Sądu. W budynkach zaprojektowano wymianę kompleksową wszystkich instalacji wewnętrznych. W budynku („1”) przewidziano przebudowę wejścia głównego z zapewnieniem dostępu dla osób niepełnosprawnych /budowa platformy dla osób niepełnosprawnych/.  Na parterze od strony ul. Czarnieckiego (bud. ”1”) będą się znajdować pomieszczenia obsługi interesantów, szatnia, pokój „błękitny”, czytelnia, pomieszczenia sanitarne i techniczne. W drugiej części budynku oznaczonego jako („1A”) przewidziano salę rozpraw, pomieszczenia do oczekiwania oraz pomieszczenia  dla osób doprowadzonych na rozprawę, pomieszczenia dla służby konwojowej z zapleczem socjalnym. Na I piętrze w części budynku („1”) i („1A”) umieszczono wydziały sądowe (od strony ul. Czarnieckiego) oraz sale rozpraw od strony dziedzińca. Na II piętrze zaprojektowano od strony ul. Czarneckiego kolejne wydziały,
a od strony dziedzińca sale rozpraw również z zapleczem sanitarnym. Na III piętrze bud. („1A”) umieszczono pokoje biurowe sędziów. Za budynkiem („1A”) zaprojektowano dobudowę 4
kondygnacyjną z klatką dla sędziów.

Dobudowa została połączona łącznikiem z częścią budynku obecnie funkcjonującego.  Przy dobudowanej kładce od strony funkcjonującego budynku sądu zaprojektowano również windę dla osób niepełnosprawnych. Taką windę przewidziano również we wnęce między bud.(„1”) i („1A”) oraz w strefie wejściowej z możliwością dostania się na poziom parteru.  Taka ilość wind wynika z bardzo zróżnicowanych poziomów w obiektach, które muszą być połączone komunikacyjnie i dostępne dla osób niepełnosprawnych. Ze względów komunikacyjnych powiększono łącznik pomiędzy budynkami („1”) i („1A”) od strony południowej. W  części podpiwniczonej przewidziano pomieszczenia magazynowe gospodarcze, kotłownie gazową Do kapitalnego remontu i wymiany przewiduje się dach łącznie z obróbkami, rynnami, kominami, rurami spustowymi budynku nr („1”) i („1A”), zwłaszcza w części nr („1”) z całkowitym nowym pokryciem wykonanym z blachy w układzie na rąbek oraz z wymianą krokwi.  W części nr („1A”) przewiduje się wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej oraz docieplenie stropodachu. Przewiduje się również docieplenie budynków.  W budynku garażowym przewiduje się całkowitą przebudowę i remont pomieszczeń, wymianę pokrycia dachu, docieplenie ścian i stropodachu. W budynku zaprojektowano windę umożliwiająca komunikację z obecnie użytkowanym budynkiem sądu. W budynku przewidziano zlokalizowanie dużego archiwum z wejściem od strony wewnętrznej komunikacji oraz pomieszczenia dla sprzątaczek, konserwatora, węzeł sanitarny oraz komunikację poziomą z możliwością dostania się do windy. Przewiduje się również wyburzenie fragmentu budynku przylegającego do Stacji Trafo i murowanego ogrodzenia, oraz demontaż wiaty. Przewiduje się lokalizacje nowego ogrodzenia w miejscu wskazanym na projekcie zagospodarowania. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz. U. Nr 81, poz. 463) przyjęto w podłożu proste warunki gruntowe. Przedmiotowo budynek należy do drugiej kategorii geotechnicznej.
 

II.1.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.11.00.00-1, 45.23.00.00-8, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.34.00.00-2, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.11.30.00-2, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2, 45.31.40.00-1, 45.31.70.00-2, 45.32.10.00-3, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.34.30.00-3
 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:  1095 dni  

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM –Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 150  tysięcy złotych.
 

III.2) ZALICZKI – nie dotyczy
 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:  o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i  doświadczenie do wykonania  niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki:

Wykażą wiedzę i doświadczenie w wykonaniu zakończonych w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących robót budowlanych: co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, każda polegająca na remoncie, budowie lub przebudowie obiektów budowlanych, o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3 i powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 2000 m2 każdy, obejmujących (każda) swoim zakresem co najmniej roboty ogólnobudowlane, roboty instalacyjne w zakresie c.o. i wod. – kan., roboty instalacyjne w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, roboty dekarskie, docieplenie ścian, montaż lub wymianę lub remont stolarki okiennej, montaż lub wymianę lub remont stolarki drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 5 mln zł brutto każda.

Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dowodów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek posiadania doświadczenia  mogą  wykazać Wykonawcy łącznie.
 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:  Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia tj.:

Wykonawca  musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną mu powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania:

a) Kierownik budowy - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

Wymagana liczba osób – 1

Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno –budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa tj. zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza uprawnienia odpowiadające uprawnieniom budowlanym wskazanym w warunku, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadających im uprawnień wydanych obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a, a także innych
przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy przy realizacji przedsięwzięć polegających na remoncie, budowie lub przebudowie obiektów budowlanych, w tym co najmniej jednego zadania o wartości nie mniejszej niż 8 mln PLN brutto.

b) Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych  i elektroenergetycznych

Wymagana liczba osób – 1

Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa tj. zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) Zamawiający dopuszcza uprawnienia odpowiadające uprawnieniom budowlanym wskazanym w warunku, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadających im uprawnień wydanych obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej     z zastrzeżeniem art. 12a, a także innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 -letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót elektrycznych, w tym co najmniej jednego kontraktu o wartości robót elektrycznych nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto.

c) Kierownik robót w specjalności telekomunikacyjnej

Wymagana liczba osób – 1

Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej  bez ograniczeń, wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa tj. zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza uprawnienia odpowiadające uprawnieniom budowlanym wskazanym w warunku, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadających im uprawnień wydanych obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a, a także innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 - letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy  lub Kierownika Robót telekomunikacyjnych, w tym co najmniej jednego kontraktu o wartości robót telekomunikacyjnych nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto.

d) Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa tj. zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza uprawnienia odpowiadające uprawnieniom budowlanym wskazanym w warunku, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadających im uprawnień wydanych obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a, a także innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 -letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót sanitarnych, w tym co najmniej jednego kontraktu o wartości robót sanitarnych nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto.

Nie dopuszcza się możliwości łączenia kilku wskazanych powyżej funkcji przez osobę posiadającą uprawnienia wymagane do pełnienia tych funkcji i spełniającą warunki dla tych funkcji.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch, lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, mogą się wykazać Wykonawcy łącznie.

Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.5). Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia i posiada  środki finansowe lub zdolności kredytowe w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000,00 PLN (3 mln zł).

Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej na zasadzie spełnia/nie spełnia.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.
 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

v  Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz  wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.

v    Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub  kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu  wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami .

v  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

v  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia – w sytuacji, gdy Wykonawca wykazuje spełnienie warunków udziału  w postępowaniu z powołaniem się na potencjał innych podmiotów.

v  informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt.4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

v  informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1   ustawy, należy przedłożyć:

 
1.Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp .

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych, oświadczenie   w zakresie art. 24 ust. 1pkt 2 Ustawy Pzp;

3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;


4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpie czenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8,  10 – 11 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa  dokumenty od 1 do 6 we własnym imieniu.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt.III.4.2.
 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 

III.4.3.2)
 
1) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

2)  zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 

III.4.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej -  lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców  o udzielenie   niniejszego zamówienia, do oferty należy załączyć przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

 

III.6) INNE DOKUMENTY
 
Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający wymaga, w przypadku gdy Wykonawca wykazując się spełnianiem warunku polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawienia – w odniesieniu do tych podmiotów – dokumentów wymienionych w  punkcie  III.4.2) potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania  o udzielenia zamówienia publicznego tych podmiotów. Wykonawca w takiej  sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu,  że  będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.  Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, z których winno wynikać w szczególności:
 
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,

- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

- charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,

- zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców,  u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
  

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
  

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:  najniższa cena
 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
 

IV.3) ZMIANA UMOWY
 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach

a)     zmiana określonych w Umowie osób, wyznaczonych przez strony do realizacji zamówienia. Zmiana taka jest możliwa wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującą nową osobę wykonującą przedmiot umowy. Warunki zmiany dotyczące personelu wykonawcy określają postanowienia niniejszej Umowy.
 
b)    zmiany terminu realizacji robót wynikające z przyczyn związanych z wystąpieniem ponadnormatywnych złych warunków atmosferycznych (np. powódź, grad, wichura, mróz poniżej 20 stopni C, przewlekłe obfite opady deszczu lub śniegu trwające nieprzerwanie powyżej 7 dni),

c)     zmiany terminu realizacji robót związane z koniecznością powołania biegłych w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w SIWZ, a w szczególności w dokumentacji projektowej, czynników uniemożliwiających realizację robót,

d)    zmiany terminu realizacji robót związanych z zaistnieniem siły wyższej,

e)     wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych wynikającej ze zmiany technologii wykonania robót, rodzaju materiałów, zaleconych przez biegłego rzeczoznawcę budowlanego, zmiany dokumentacji projektowej, w szczególności w przypadku konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót lub wskutek poprawienia błędów projektowych,

f)     zmiany terminu wykonania robót, jeżeli w trakcie budowy zaszła konieczność wykonania nieprzewidzianych robót,

g)    zmiany terminu wykonania robót, jeżeli w trakcie ich realizacji zostaną odkryte przedmioty o znaczeniu historycznym i koniecznym będzie wstrzymanie prac w celu ich zabezpieczenia przez specjalistyczne grupy archeologów,

h)     zmiany w sposobie realizacji części umowy spowodowane uzasadnionymi przyczynami technicznymi i technologicznymi, potwierdzonymi opiniami biegłych i rzeczoznawców,

i)      konieczność dostarczenia innych niż określone w Ofercie Wykonawcy materiałów spowodowana zakończeniem produkcji tych elementów lub wycofaniem ich z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
 
Żadna zmiana umowy nie może prowadzić do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy,
za wyjątkiem zmiany stawki podatku VAT. Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej   i muszą być dokonane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.przemysl.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:  Sąd Okręgowy w Przemyślu, ul. Konarskiego 6,  37 – 700 Przemyśl.; pocztą elektroniczną :prośba na adres sad@przemysl.so.gov.pl.

 

IV.4.4) Termin składania  ofert:   30.06.2014 godzina 10 : 00, miejsce: Sąd Okręgowy w Przemyślu,  ul. Konarskiego 6,  37 – 700 Przemyśl, pokój nr 52 (Biuro Podawcze).
 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30.
 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 

V.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

docxSO_Przemysl-IPU_SR_w_Jaroslawiu.docx81.08 KB - Tom II

docxSO_Przemysl-SIWZ_SR_w_Jaroslawiu.docx113.02 KB - Tom I

Tom_III_Dokumentacja_projektowa.rar

Tom_IV_STWiOR.rar

Tom_V_Przedmiary_robot.rar

 

 

 

pdfPYTANIA_I_ODPOWIEDZI_ZESTAW_NR_1.pdf534.71 KB

Przedmiary robót - pliki ATH

 

 

 

Podmiot udostępniający informacje: Sąd Okręgowy w Przemyślu
Opublikowany dnia: 08 maj 2014 Aktualizowany dnia: 06 wrzesień 2017
Opublikowany przez: Przemysław Kisała Aktualizowany przez:
Licznik odwiedzin: 6150 Autor / Zatwierdzający: Brak danych